Vamp War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hunting on that old man and his doggie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimedi aug 31, 2010 8:58 pm

Langzaam liep Yhana door de bossen heen. Ze keek naar sommige toren hoge bomen waarvan sommige boven het bos uitstaken. Ze zweeg en keek naar
het duistere donker die in de verte was te zien. Ze zuchte even en sloeg
haar rode haar over haar schouder heen. Ze rook hier het bloed van
dieren. Ze schudde haar hoofd en er kwam een grijns op haar gezicht. Die
zwakke vampieren die zogenaamd goed leefde op dierenbloed en zo geen
slachtoffers probeerde te maken op mensen. Ze rolde met haar ogen,
zouden dieren dan geen slachtoffers worden maar o mensen waren zo
belangrijk. Ze trok een vies gezicht, ze vond ze walgelijk en als ze er
maar een zag joeg ze hem of haar eerst helemaal op en verslont deze
vervolgens. Dat was hoe het in haar geheugen was gegrafeerd. Ze snoof de
avond lucht op en keek naar een van de bomen. Ze liep er naartoe en
keek naar de takken om de boom heen waarmee ze gemakkelijk in de boom
zou kunnen klimmen. Ze pakte een van de uitstekende takken uit en klom
langzaam maar soepel omhoog. Toen ze zo'n 10 a 15 meter boven de grond
zat nam ze plek op een van de steeds breder wordende takken. Ze keek
omlaag en zag een klein wezen die over haar pad ging hupsen. Een klein
zwart konijn snuffelde op de grond en ging weer verder. Ze liet haar
blik op de lucht vallen waar enkele sterren te zien waren. Ze sloot even
haar ogen en genoot van de koude lucht die haar haren omhoog blies.
Maar plots hoorde ze iets beneden en haar ogen schoten direct naar de
grond. Een oude herders man liep met zijn hond een wandeling door het
bos. Een grote grijns viel er op haar gezicht. Hoezo makkelijke prooi?
Ze grijnsde even en liet zich zakken, heel zachtjes en haast onhoorbaar.
Toen ze beneden was liep ze achter hem aan. Hoorbaar maar hij zou haar niet zien door de duister om haar heen. Je hoorde hoge hakken steeds sneller tikken en de man keek om. Zijn hond begon hard te blaffen en gromde in de richting van Yhana. Een felle blik ontschoot haar maar ze liep toennog wat sneller. De man keek bang om zich heen en rende, zoals hij dat deed haast strompelend weg. ,,Je ontsnapt toch niet.." Had ze enkele keren hard op gezegt en de man probeerde harder te rennen maar hij struikelde en probeerde recht op te krabbelen. Al snel staat ze voor hem en helpt hem overeind. Heel scheinheilig kijkt ze hem aan, de man bibberde. ,,Hoorde u dat?" Vroeg hij en keek om zich heen. Maar toen hij zich omdraaide was ze verdwenen. Ze stond nu aan de kant van zijn rug en duwde hem met een harde zet om. ,,Wat hoorde ik." Zei ze grijnzend en je kon haar spierwitte tanden zien. Ze man krabbelde overeind en hield zijn handen voor zijn gezicht. ,,Doe me niks!."Had hij uitgeroepen terwijl de jonge herder er doorheen blafte. Ze keek naar de hond en liep dreigend naar hem toe. Een harde schop had de hond naar zijn dood geleid. Nu lag het onbewegelijke lijfje aan de rand van een boom. Daarna draaide ze zich naar de man en liep vals op hem af. Ze gaf hem een zet met haar schoen zodat hij op zijn zij viel. De oude man kreunde en hield zijn ogen dicht. ,,Laat het snel overzijn.." Had de man gefluisterd. Ze schudde haar hoofd, die zielige weerloze zwakke mensen. Ze greep hem bij zijn shirt en trok hem omhoog. ,,Niks snel!" Had ze hem toegeschreeuwt en hem tegen een boom aan gegooit. Ze keek hem aan en er kwam een leuke gedachte in haar op. ,,Laten we tikkertje spelen. Ik ben de tikker en jij krijgt tien tellen om weg te rennen. " Zei ze grijnzend en opende haar mond. ,,Een....Twee...Drie... De man stond op en rende(zoals hij dat deed) zo snel mogelijk naar de bewoonde wereld toe. ,,Vier... Tien!" Zei ze en rende hem achterna. Ze smeet hem op de grond en bukte bij hem neer. ,,Geen zorgen het doet alleen vreselijk veel pijn." Zei ze en keek hem met een fake medelijdende blik aan. De man trilde als een rietje en schudde zijn hoofd. ,,Er is niemand die je nog komt redden.." Fluisterde ze in zijn oor, waar ieder mens kippenvel van zou krijgen. Ze pakte zijn pols en buigde deze om. De man keek naar zijn arm en zag dat hij nu zijn max. had berijkt. ,,Au stop stop!" Had de man geroepen. Maar met een grijns had ze de pols verder doorgebogen. Een zacht gekraak kwam in haar oren. Op een of andere manier genoot ze hier van maar liet de pols los. Zijn spaakbeen was uit zijn vel gesprongen en het was een vies gezicht. ,,Oeps.." Zei ze zacht en keek hem aan.

(Volgens mij is er iets fout gegaan :\ ik kan er niks aan doen sorry ...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Isra

Isra


Vrouw Aantal berichten : 40

Vamp Profil
Ras: Vampier
Leeftijd: 16 mensenjaren
Partner: Love brings me down when i walk in the silent streets...

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimedi aug 31, 2010 9:26 pm

"Hoepla!" Vrolijk maakte een blonde tiener een radslag. Ze was erg lenig en haar rode ogen schitterden vrolijk in het maanlicht. De maan was haar enige vijand in de nacht, van haar mocht alles donker zijn. Haar rode ogen keken kalm om zich heen terwijl ze rechtop ging staan, ze zochten naar iets. Ergens diep van binnen had ze het gevoel dat er iets mis was, iets ging fout. Ze kon het voelen, ze stond doodstil en haar hart klopte luid. Ze hield haar hoofd scheef, dat kon haar hart niet zijn. Ze snoof en rook een geur die zorgde voor nog meer angst in haar; Vampanezen. Ook rook ze de geur van angst, mensen en bloed. Ze schudde haar hoofd, die cominatie was dodelijk. Snel schoot ze in de richting van de geuren, haar ogen groot en dreigend.
Ze zag het probleem; een oude man lag op de grond, een dode hond lag naast een boom en een vampaneez zat naast de man en had schijnbaar zijn arm gebroken. Isra rook bloed en kon zich met moeite inhouden. Ze maakte een grommend geluid terwijl ze razendsnel dichterbij kwam. Ze beukte tegen de Vampanees aan en maakte een sissend geluid. 'Terug," snauwde ze tegen de Vampanees als teken dat deze weg moest. Isra trapte haar schoenen uit en woelde met haar tenen in de koude, vochtige aarde. Ze ging half over de man heen staan en knielde behoedzaam naast hem neer. "Het komt wel goed meneer," zei ze met een verstikte stem. De geur van bloed bleef sterk om haar heen hangen en ze kreunde zachtjes. Ze kwam weer helemaal overeind en keek met een dreigende blik naar de Vampanees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimewo sep 01, 2010 2:39 pm

Ze rook de geur van een vampier en draaide zich razend snel om maar werd opzij gebeukt door de vampier. 'Terug," Had ze tegen haar gesist. Ze keek de vampier boos aan, hoe kon ze. Ze stond op en ging met haar armen in haar zij staan. ,,Zout lekker zelf op!" Had ze haar toe geroepen en ging voor haar staan. "Het komt wel goed meneer," Had ze tegen hem gezegt en Yhana rolde met haar ogen. ,,Nu stiekem iemand gerust stellen maar ondertussen van die arme zielige." Zei ze even en lachte en ging verder met een sarcastische stem. ,,diertjes leegzuigen. " Zei ze en rolde met haar ogen. Ze keek naar de dreigende blik van de vampier. Ze keek haar aan en grijnsde even. Ze liet haar blik op de man vallen die naar zijn arm had gegrepen en in elkaar gekrompen. De heerlijke geur van het bloed drong haar neus binnen, ze zou hoe dan ook vanavond deze man als avond eten gebruiken. Ze keek de vampier vel aan. En ze wees naar de hond die nog steeds leveloos tegen de boom was gedrukt. ,,Daar!" Zei ze terwijl ze naar de kreunende man keek. Ranzend snel had ze hem onder zijn armen gepakt en was ongeveer 3 meter verder gaan staan. Ze had haar nagels om zijn hals gelegt en ging er met een harde haal langs, de man gaf een korte gil en probeerde zijn arm bij zijn hals te leggen maar het lukte in geen geval. De geur van het bloed drong haar neus binnen en haar rode ogen sprongen direct naar zijn hals. Ze haalde haar vinger erlangs en haalde deze met een grijns in haar mond. ,,Dat jij dit kunt weerstaan, maar dat zal wel als je bij die slappe bende hoord. " Zei ze en rolde met haar ogen. Toen liet ze de man los en deze viel met een harde klap op de grond. Hij gilde het uit. Ze keek hem aan. ,,En nou houd je je kop of er gebeuren andere dingen." Zei ze vals en keek weer naar de blonde vampier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isra

Isra


Vrouw Aantal berichten : 40

Vamp Profil
Ras: Vampier
Leeftijd: 16 mensenjaren
Partner: Love brings me down when i walk in the silent streets...

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimewo sep 01, 2010 8:28 pm

De Vampanees ging arrogant staan en zei dat Isra zelf op moest zouten. Isra snoof; deze Vampanees was maar half een vampanees. Dat betekende dat Isra in het voordeel was; half Vampanezen hadden zwakkere zintuigen. De Vampanees zei wat over zielige diertjes en isra wierp een alleszeggende blik op de hond. 'Wij doen er daarna tenminste wat mee," mompelde ze terwijl ze een stap achteruit deed. Toen de Vampanees ''daar" riep verslapte Isra's aandacht en voor ze het doorhad had de Vampanees de man weggetrokken. Ze trok met een nagel de keel open en isra's ogen werden nog roder dan normaal. De geur van zoveel mensenbloed trok haar als het ware weer naar voren, haar lippen likte ze af. Blijf bij de les, tut! schold haar geweten haar toe. Isra bleef staan en haar ogen leken iets minder fel te worden. "Dat jij dit kunt weerstaan, maar dat zal wel als je bij de slappe bende hoort." Isra grijnsde vermaakt en sprak. "Ik ben sterk genoeg om het te weerstaan, jij niet. Jij bent zwak, té zwak." Op elk 'zwak' legde ze een enorme nadruk en ze keek duidelijk vermaakt naar de halve Vampanees. De man viel op de grond en de Vampanees schold hem toe dat hij zijn mond moest houden of er iets gebeurde. Even bleef Isra staan, zich indenkend in de situatie waar ze in zat. De man zou sterven, maar dan zou zij het doen. Ze keek naar de man, tranen van pijn stroomden over zijn wangen terwijl zijn mond bewoog. Er kwam geen geluid uit maar Isra kon zijn lippen lezen; 'Maak een einde, maak een einde, maak een einde," leek hij te zeggen. Ze keek hem aan en maakte een verontschuldigend glimlachje. De halve Vampanees kon zijn lippen niet gezien hebben, de man lag met zijn rug naar haar toe. Plotseling schoot isra naar voren en brak ze de man zijn nek. De man glimlachte opgelucht net voordat hij stopte met leven. Isra keek op naar de Vampanees en keek haar triomfantelijk aan. "Daar gaat je speeltje, sorry schat," zei ze op een overdreven lief toontje. Ze draaide zich niet om maar schoot terug naar haar oude plek.


(Besef wel dat Isra sneller enzo is, aangezien Yhana maar Half-Vampanees is!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimewo sep 01, 2010 8:47 pm

"Wij doen daar teminste wat mee," Had ze haar horen zeggen maar er niet op gereageerd. Ze keek nu naar de man op de grond en zag een straaltje bloed op de grond liggen. Ze snoof en richte zich op de volbloed(?) vampier. Ze keek fel uit haar ogen toen ze de lippen van het meisje zag bewegen die de worden eruit lieten. ,,Jullie vangen jullie voedsel, en ik de mijne." Zei ze met een valse grijns en wierp weer een blik naar de man. Ze sloot even haaar ogen en keek hoe hij kreunend met zijn rug naar haar toelag. Ze had al helemaal bedacht hoe het zou aflopen, pijnelijk was het nu al maar sowieso in zijn doodsangst. Ze glimlachte even en weer waren haar witte tanden te zien. Daarna keek ze weer naar het blonde met roze geplukte meisje. Deze leek niet veel ouder of jonger dan haar maar ze zouden in iedergeval niet veel schelen. In haast een lichtflits was de volbloed vampier bij de man en was binnen de kortste keren zijn nek gebroken. Ze keek haar fel aan, ,,Daar gaat je speeltje, sorry schat," Ze grijnsde even. ,,Ohh wat jammer. Je hebt de pret bedorven. Maar dat maakt niks uit.." Zei ze terwijl ze bij de man neer knielde en het levelose lijk omhoog trok. Zijn nek stond in een rare houding maar veel kon het haar niet schelen.
Ze boog zich over hem heen en voedde zich met zijn steeds doodwordendere(?) bloed. Daarna liet ze hem weer op de grond vallen en stond op. Een klein straaltje bloed ging via haar mondhoek naar beneden maar ze veegde deze weg. Daarna liep ze met een neutraal gezicht naar de hond en pakte het beest beet. ,,Nu is het mijn beurt om jouw pret te bederven." Ze keek naar het stukje waar de man naar toelopen wou. Een brug over de stomende rivier die het bos van de bewoonde wereld schijt. Ze liep er met grote passen naar toe en gooide de hond ruw in het water en keek hem na. ,,Oeps daar gaatie." Zei ze en ging op de brug zitten. Ze hield haar ogen gesloten en hoorde de nachtvogels die op jacht waren of die hun geluid door het bos lieten horen. Ze opende een oog en keek naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isra

Isra


Vrouw Aantal berichten : 40

Vamp Profil
Ras: Vampier
Leeftijd: 16 mensenjaren
Partner: Love brings me down when i walk in the silent streets...

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimewo sep 01, 2010 9:09 pm

''Achja, maar jullie doden schijnbaar ook dingen waar jullie niks mee doen," mompelde Isra en ze maakte een veeg gebaar als teken dat ze het over de hond had. Ze keek met haar rode ogen naar de halve Vampanees en grijnsde breed. Ze vond het heerlijk om Vampanezen op hun dak te zitten, en voornamelijk zwakkere zoals deze. Gewoon het idee dat ze zichzelf goed genoeg vonden om mensen te doden terwijl ze zelf nog half mens waren vond ze belachelijk.
De halve Vampanees leek teleurgesteld toen Isra de man uit zijn lijden had verlost, maar er kwam een grijsn op haar mond terwijl ze iets zei over het feit dat ze de pret voor isra zou verderven. 'Te laat prinsesje, ik heb jouw speeltje van zijn lijden verlost, dat pretje kun je me niet ontnemen," zei ze met een glimlach terwijl ze tegen een boom leunde. Opeens trok de halve Vampanees de man omhoog en begon zijn bloed te drinken. De geur van bloed hing in de lucht en Isra leunde voorover terwijl ze de geur binnensnoof. Ze kon de smaak gewoon proeven op haar tong en zonder na te denken deed ze een stapje naar voren, haar ogen gesloten. Niemand zou haar wat kunnen maken; ze kon elke ademhaling horen en elke beweging voelen. De man viel met een doffe dreun op de grond en Isra deed haar ogen open. De verleiding naar bloed was sterk; heel sterk. Eigenlijk te sterk, maar Isra kon het hebben. De halve Vampanees tilde de hond op en gooide deze in de rivier. Ze maakte een opmerking en Isra schoot in de lach. Ze bleef maar lachen en tranen rolden over haar wangen van het lachen. "Dus dit is noem jij het bederven van mijn pret?" vroeg ze met een zelfvoldane grijns terwijl ze wat tranen van haar wang veegde. De halve Vampanees zat op de brug en keek met een oog naar Isra. De man lag nog op de grond en Isra sloop naar hem toe, zichzelf inhoudend om op hem te springen en hem leeg te zuigen. Het bloed liep nog langs zijn nek, een druppeltje viel op de grond en Isra kon de zachte 'ploep' horen. Ze hield de roze mouw van haar vest voor haar mond en neus terwijl ze dichterbij kwam. Haar ogen waren deels samen geknepen en ze pakte de man zijn broekspijp en trok hem naar de rivier toe. Ze moest zich nog erger inhouden toen ze erachter kwam dat er bloed op haar vingers zat. Schijnbaar had de man een schaafwond op zijn enkel. Met een gezicht vol afgrijzen rook Isra aan haar vingers, ze mocht niet likken of wat dan ook. Ze liet haar hand weer zakken en greep de man zijn broek, waarna ze de oude man de rivier in gooide. Zijn lichaam dreef de hond achterna, ze waren tenminste samen gestorven. Isra kreunde, keek naar de brug en rende op de halve Vampanees af. Ze zette zich af tegen de grond en vloog een paar meter door de lucht waarna ze achter de Vampanees terecht kwam. De brug maakte geen enkel kraakgeluid, zo soepel kon Isra neerkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimedo sep 02, 2010 8:29 pm

"Achja, maar jullie doden schijnbaar ook dingen waar jullie niks mee doen," Hoorde ze het meisje zeggen. Ze keek op en rolde met haar ogen. ,,Dat ding had zijn bek moeten houden en ik heb hem
als souveniertje achter gelaten voor jullie, is dat niet aardig?"
Zei ze met een grijns 'Te laat prinsesje, ik heb jouw speeltje van zijn
lijden verlost, dat pretje kun je me niet ontnemen,"
Ze knikte en ging vrolijk door met het naar de sterren kijken. ,,Dat is dan pech daar kan ik nu ook meer niks aan doen, ik zeg alleen maar ik hoop.. Kuch kuch.. Dat je veel plezier heb gehad en mij lekker met rust laat. Ga maar ergens diertjes killen ofzo." Zei ze en maakt een ksst gabaartje met haar hand. Ze voelde de koude lucht langs haar haren stromen en zag de man met de hond verder en verder weg drijven. Die zullen vast ooit worden gevonden door zo'n niks vermoedende wandelaar die ineens een lijk ziet liggen en dan om media roept. Die word voor een paar weken bekend en dat ging maar zo door. Dat was precies hoe het zou gaan dat was meestal altijd wel zo. Ze had de vraag van de vampier gehoord en keek haar met een late reactie aan. ,,Nee ik noem het niet echt bederven van jouw pret. Dat was verkeerd gezegt," Zei ze nuchter en ging verder. ,,Ik zou het meer noemen het maken van mijn pret die net werd afgenomen. Weer zo'n arme familie zonder opa of hond. Ach een groter plezier zou ik me niet kunnen voorstellen." Zei ze en glimlachte even. Daarna liet ze zich op de houten planken glijden en keek naar de bossen. Daar boven in de lucht vloog een uil die net zijn vangst had gemaakt en dat duidelijk aan het bos liet horen. Ze liet haar blik afglijden naar de grond en voelde de halsketting heen en weer gaan. Ze legde deze met haar hand stil en liep weer het bos in. Nog niets zeggend tegen Isra liep ze terug naar die ene boom waar ze net in zat. Ze had daar prachtig uitzicht en ze zou misschien wel nog iemand vangen als die lastige vampier haar niet meer lastig viel. En anders was het een eenmalig dineetje voor haar en zou ze het een andere keer wel opnieuw proberen. Ze snoof door haar neus en pakte weer een van de uitstekende boomtakken beet en ging weer sierlijk omhoog. Weer zat ze op diezelfde plek met haar blik koel op Isra gekeerd. Ze grijnsde even maar keek daarna weer naar de sterren.

(inspilus >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Isra

Isra


Vrouw Aantal berichten : 40

Vamp Profil
Ras: Vampier
Leeftijd: 16 mensenjaren
Partner: Love brings me down when i walk in the silent streets...

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimedo sep 02, 2010 9:26 pm

De Vampanees vertelde wat over dat de hond zijn bek had moeten houden en dat hij nu een souvenir was. ''Als het een souvenir was, waarom heb je hem dan in de rivier gegooid?" vroeg Isra met een frons op haar gezicht. De vrouw vervolgde dat Isra haar met rust moest laten en dat ze ergens diertjes moest gaan killen. Isra rolde met haar ogen en bleef gewoon staan zonder te reageren. Dit was het gebied waar zij altijd rondliep, die lelijke Vampanees had hier helemaal niks te zoeken.
De Vampanees gaf toe dat ze het fout had gezegt en Isra grijnsde tevreden bij de gedachte dat ze een Vampanees had toe laten geven dat deze iets fout had gedaan. Daarna ging ze verder dat het pret was dat er nu een familie was die een hond of opa moest missen. ''Ze hebben tenminste niet zo extreem veel pijn geleden," mompelde Isra voor zich uit. De sterren straalden lichtjes en de maan reflecteerde het licht op de aarde. De Vampanees sprong in een van de vele bomen en keek op Isra neer. Isra maakte een brommend geluid en sprong de lucht in. Ze kwam soepel op de grond terecht en keek omhoog naar de Vampanees. 'Om nog even op je opmerking terug te komen, ik ga niet weg voordat jij weg bent. Jij gaat in dit dorpje geen enkele schade aanrichten, dat ga ik niet laten gebeuren," ze ze fel en ze zette zich af en vloog de boom in. Ze kwam op de tak voor de Vampanees en keek haar grijnzend aan. Haar witte tanden waren helemaal ontbloot en gek genoeg waren er geen puntjes te zien. Voordat de Vampanees zich wat af kon vragen liet ze haar hoektanden uitgroeien tot dodelijke wapens die glinsterden in het maanlicht.
'Dus als ik jou was zou ik vertrekken, en zou ik heel ver weg gaan." Isra's ogen gloeiden dreigend rood op en ze grijnsde terwijl ze uit de boom sprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitimevr sep 03, 2010 12:18 pm

"Als het een souvenir was, waarom heb je hem dan in de rivier gegooid?" Vroeg ze en Yhana keek op. ,,Zodat jij hem achter na zou duiken.." Bromde ze. Ze zag hoe de vampier genoot hoe ze haar fout toe gaf al vond ze het zelf niet zo heel extreem speciaal. Ze zuchte en buigde zich over haar nagels, zelf was ze best rustig maar in het geval van jagen zoals ze daarnet deed had ze een totaal andere eigenschap. Ze haalde een klein beetje vuil onder haar nagels vandaan en luisterde naar de felle woorden van de vampier. Ze keek droogjes op en haalde de woorden nog eens door haar hoofd, iets dat de vampier niet weg zou gaan als zij niet weg was en dat ze geen schade aan moest richten en bla bla bla... Ze rolde met haar ogen en keek het blonde meisje weer aan. ,,Ben je nu ineens de held van die mensen?," Ze keek haar even aan en ging verder. ,,Je bent niet gebouwd om mensen te beschermen maar jezelf. Jouw bouw is niet veel anders dan die van mij, en een gezonde geest zou doen waarvoor hij gemaakt is en niet zijn voedsel beschermen. " Ze zuchte even en kon het niet geloven dat sommige zo dom deden. ,,Maar achja dat is jouw soort wel zo'n beetje he? Een vaag typje.." Zei ze en strekte zich uit. Ondertussen was de vampier voor haar gaan zitten en een beetje probeerde te dreigen. Ze trok een wenkbrauw omhoog en schoot daarna in de lach. ,,Als je mij probeerd af te schrikken lukt dat niet echt hoor wijfie. Je mag wel volbloed zijn maar dat betekend niet veel.." Zei ze en sloeg haar haren over haar schouder. ,,En als je zo nodig die persoontjes wil beschermen ga dan naar ze toe. Vertel dan dat er gevaar is, vertel dan dat jij een vampier bent die hem uit zijn leide verlost heeft en dat ze een jacht moeten beginnen op ons?" Ze grijnsde even maar haalde die grijns er weer van af. ,,Hun zijn zoveel keer zwakker dan de vampanezen, en dan jullie. Dus ik snap jullie niet echt. Je gaat op nog zwakkere wezens jagen? Wel erg laag gezocht vind je niet?" Zei ze en stond op. De vampier mocht dan wel sterker en sneller zijn. Maar zij bezat ook de krachten die zij had en had hier en daar haar eigen trucjes. Ze pakte de tak die boven haar zat en trok zich omhoog. Ze ging weer zitten en keek naar de twinkelende sterren die boven in het heelal aan het rond zweven waren. Ze keek nog even naar Isra maar legde haar aandacht toen op de stille nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hunting on that old man and his doggie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hunting on that old man and his doggie   Hunting on that old man and his doggie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting on that old man and his doggie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vamp War :: Buiten de Berg :: Het Bos-
Ga naar: