Vamp War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Angelique ='3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitimedo sep 02, 2010 8:00 pm

Hellooowww,
Mij hebben ze dus Angelique genoemd, maar de meeste zeggen dus. Liek, Leik of in moon's geval pedobeer..
Ik ben nu 14 jaartjes oud en zal op 18 februarie weer eens van leeftijd veranderen :}..
Mijn hobby's zijn uhm.. Goeie vraag XD. Ik zit sinds kort op paardrijden, tekenen is leuk maar ik doe het niet vaak genoeg, ik vind het ook wel leuwk om gezellig buiten te zijn en of te shoppen. Maar natuurlijk boven al lekker melig doen met NomNom.
Hoe ik zelf mijn karakter zou omschrijven? Ach ik zou zeggen dat ik een aardig meisje ben en ja ik kan behulpzaam zijn maar als ik iemand niet mag of als het niet naar me zin gaat geef ik een blik die kan doden :') Daarom zeggen de meeste wel dat ik een arro kop heb maar dat vind ik niet erg. Verder ben ik erg hyper actief- niet op school je zult het niet geloven maar daar ben ik een van de stilste meisjes :}. Meestal ben ik ook best melig en denk vaak door xD.
Uiterlijk: tadaa bijna vergeten.. Ik heb bruin (krullend) haar met een pony, mijn ogen zijn een vaag soort mengsel waarin de kleuren goud achtig, blauw, groen met een donker randje in zitten :} Ach die twee dingen vind ik wel genoeg XD wat zou er meer te vertellen vallen XD..
In mijn huisje wonen =3
-Mijn ouders Razz
-Twee best irritante maar soms echt hele lieve broertjes..
-Mijn twee kortharige europeese katten met cyprus vacht.
*Scully : Het schrichtige maar toch wel hele lieve poesje die s'avonds bij mij in bed gaat liggen en lekker te kroelen om daarna samen in slaap te vallen. Behalve als er bezoek is :} Met haar kun je echt alles doen, als je haar bijwijse van spreken aan de staart hangt doet ze nog niks. Echt een schatje is ze.
*Foxy : De super aaibare vreetzak, hoewel ze echt altijd naar je toe komt lopen als iets niet naar der zin gaat is ze gauw al geirriteerd en gaat blazen in het ergste geval krabbelt ze.. Ze komt wel vaak met me kroelen als ik achter de com zit maar als haar terug kroel en ze gaat miauwen dan ga ik haast dood van de lucht die uit haar bekjj komt xD
Dan hebben we ook nog een baardagaam;
Voor de gene die het niet weten dat is een reptiel. Deze is van me vader =3 wil je zien hoe hij eruit ziet? pech je zoekt maar op internet xD;
*Baardie : Onze baardie is eigelijk een beetje doods XD hij beweegt weinig maar al pak je hem uit zijn hok en zet hem op je schouder dan is hij ineens heel bewegelijk. Deze bijzondere levensvorm(oh wat heb ik dat mooi gezegt) eet onderandere krekels, sprinkhanen(sinds kort) en maden. Hij eet ook wat gezonds, in de richting van blaadjes enz. Hij eet dus sla blaadjes en vind tomaat ook lekker. Meer is er niet over hem te vertellen..
Dan heb ik het wel zo'n beetje gehad denk ik...aahh
Ik heb een niet zo heel bijzondere aandoening aan me rug. Deze heet scoliose en komt meedere keren voor over de wereld dus niet echt bijzonder.
Vraag wat is Scoliose? Scoliose is een vergroeing van me ruggen wervel, Deze loopt bij mij in een rare S vorm aan de bovenkant is deze 66 graden en aan de onderkant bijna weg. Door die 66 graden moet ik worden geopereerd. Dat was een domme fout van een arts die het verkeerd opmeete. Hij had dus 10 graden te weinig gemeten.. -.-" Dus ja ik moet nu een operatie ondergaan. Ze zette een stukje van de bovenkant van me rug vast. Ze doen er 6 tot 8 uur over om de scoliose zo minder erg mogelijk te maken en dan maken ze deze vast met ijzere platen en schroeven. Dit moet 9 maanden helen waarvan ik 10 dagen in het ziekenhuis lig en 3 weken rustig aan moet doen thuis.. Nou ja heel gezellig dus :}

Wat bijzonder in mijn leven : My friends, maar boven al mijn lieve lieve nichtje Moon(ie) oftewel NomNom. Mijn diertjes, mijn familie, mijn studie(?) En alles en iedereen waar ik van houd =D

Maar heb je meer vragen, je kan ze stellen (K)


Laatst aangepast door Yhana op do sep 02, 2010 8:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
Vampiersprins
Darren


Man Aantal berichten : 57

Vamp Profil
Ras: Half-Vampier
Leeftijd: 18 Vampiersjaren| 17 Aardjaren
Partner: Love is like God, It doesn't exist

Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitimedo sep 02, 2010 8:04 pm

Bienvenue und much plezier hier Angelique =3

Veel plezier toe gewenst en vragen mag/kan je altijd stellen Smile

Ik had trouwens nog nooit gehoord van je aandoening, lijkt me zeer pijnlijk Neutral
En ik dacht dat ik freaky was met mijn hypermobiliteit (A)

Gr. Quinty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitimedo sep 02, 2010 8:09 pm

Darren schreef:

Ik had trouwens nog nooit gehoord van je aandoening, lijkt me zeer pijnlijk Neutral
En ik dacht dat ik freaky was met mijn hypermobiliteit (A)

Mijn vriendin heeft dat ook =3 dan breken toch snel je botten of je was heel lenig maar je kon wel de kans lopen om iets te breken XD omg... ik weet niet meer.
Maar veel pijn doet het niet hoor, ik heb zo af en toe wel last van spier pijn enz. En ik merk de laatste tijd dat als ik me rug beweeg ik zo krak hoor XD maar dan voelt het weer even wat losser. Met slapen doet het wel pijn, als ik op me rug lig en me ontspan doet het pijn, als ik op me zij lig en ontspan doet het pijn, als ik op me buik lig krijg ik haast geen adem XD dus ik lig een beetje tussen op me rug en op me zij in :} Dusjahh das wel lastig en een stuk van mijn ademhalings gebeuren is afgenomen door die scoliose. Dus met sport ben ik gauw uitgeput :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
Vampiersprins
Darren


Man Aantal berichten : 57

Vamp Profil
Ras: Half-Vampier
Leeftijd: 18 Vampiersjaren| 17 Aardjaren
Partner: Love is like God, It doesn't exist

Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitimedo sep 02, 2010 8:12 pm

Yhana schreef:
Darren schreef:

Ik had trouwens nog nooit gehoord van je aandoening, lijkt me zeer pijnlijk Neutral
En ik dacht dat ik freaky was met mijn hypermobiliteit (A)

Mijn vriendin heeft dat ook =3 dan breken toch snel je botten of je was heel lenig maar je kon wel de kans lopen om iets te breken XD omg... ik weet niet meer.
Maar veel pijn doet het niet hoor, ik heb zo af en toe wel last van spier pijn enz. En ik merk de laatste tijd dat als ik me rug beweeg ik zo krak hoor XD maar dan voelt het weer even wat losser. Met slapen doet het wel pijn, als ik op me rug lig en me ontspan doet het pijn, als ik op me zij lig en ontspan doet het pijn, als ik op me buik lig krijg ik haast geen adem XD dus ik lig een beetje tussen op me rug en op me zij in :} Dusjahh das wel lastig en een stuk van mijn ademhalings gebeuren is afgenomen door die scoliose. Dus met sport ben ik gauw uitgeput :}

Het klopt voor een gedeelte wat je zei.
Bij Hypermobiliteit zitten je gewrichten losser waardoor ze sneller uit de kom gaan en je haast geen kraakbeen hebt xD
Maar dat is alleen als je een zware vorm hebt, ik heb het heel licht. Dus bij mij hoor je het alleen knakken en kan ik mijn middelvinger uit de kom halen xD

Dat kraken ken ik, heb ik ook altijd (A) Dat slapen lijkt me wel kud Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Isra

Isra


Vrouw Aantal berichten : 40

Vamp Profil
Ras: Vampier
Leeftijd: 16 mensenjaren
Partner: Love brings me down when i walk in the silent streets...

Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitimedo sep 02, 2010 9:07 pm

OMMGGGGGG JIJ BENT HET!!!



Welkom op de site waar jij eerder op zat I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Yhana

Yhana


Vrouw Aantal berichten : 64

Vamp Profil
Ras: Half-Vampanees
Leeftijd: 17 in mensen jaren
Partner: No.

Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitimevr sep 03, 2010 12:21 pm

Darren schreef:
Yhana schreef:
Darren schreef:

Ik had trouwens nog nooit gehoord van je aandoening, lijkt me zeer pijnlijk Neutral
En ik dacht dat ik freaky was met mijn hypermobiliteit (A)

Mijn vriendin heeft dat ook =3 dan breken toch snel je botten of je was heel lenig maar je kon wel de kans lopen om iets te breken XD omg... ik weet niet meer.
Maar veel pijn doet het niet hoor, ik heb zo af en toe wel last van spier pijn enz. En ik merk de laatste tijd dat als ik me rug beweeg ik zo krak hoor XD maar dan voelt het weer even wat losser. Met slapen doet het wel pijn, als ik op me rug lig en me ontspan doet het pijn, als ik op me zij lig en ontspan doet het pijn, als ik op me buik lig krijg ik haast geen adem XD dus ik lig een beetje tussen op me rug en op me zij in :} Dusjahh das wel lastig en een stuk van mijn ademhalings gebeuren is afgenomen door die scoliose. Dus met sport ben ik gauw uitgeput :}

Het klopt voor een gedeelte wat je zei.
Bij Hypermobiliteit zitten je gewrichten losser waardoor ze sneller uit de kom gaan en je haast geen kraakbeen hebt xD
Maar dat is alleen als je een zware vorm hebt, ik heb het heel licht. Dus bij mij hoor je het alleen knakken en kan ik mijn middelvinger uit de kom halen xD

Dat kraken ken ik, heb ik ook altijd (A) Dat slapen lijkt me wel kud Neutral

Iewl :S klinkt eng xD mijn vriendin kan haar arm uit de kom laten gaan en zo'n jongen die ik ken ook.
-----------------------------
Nomzel@
OmGG echtwaar!!! xD
En dankje dankje =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Angelique ='3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique ='3    Angelique ='3  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Angelique ='3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vamp War :: Algemeen :: Introduction-
Ga naar: